måndag 21 april 2008

Alla som vill åka tillbaka till Thailand räcker upp en hand

Okej. Jag ältar. Men jag vill tillbaka nu. Varför är jag här när jag kan vara där. Som tur är så bjuder Stockholm på fantastiskt vårväder och folköl-i-parken-tarmen suger till och jag glömmer för en stund stranden på Koh Samui och de 33 graderna i luften. Sen kommer jag på hur mysigt det var igen och det hugger till av saknad i magen.

Men nu är det lunk igen och jag var först på jobbet imorse. Iklädd solbränna (som bara min chef slog - hon har typ inbyggt solarie i sin kropp) och hawaiiskjorta (för att verkligen visa kollegorna vem som haft semester) klev jag in redo att jobba rumpan av mig för att komma ikapp. Som tur är så har jag inte känt av panikstessen av att ligga hopplöst efter än, men fråga mig gärna i eftermiddag. Heh.

Nu ska jag och hawaiiskortan ta ett ärevarv runt kontoret och dricka lite svenskt kaffe. Herrå!

Inga kommentarer: