lördag 10 juli 2010

Tycka-synd-om på balkongen

Idag stack Svägerskan och Pojkmannen Pelle på sin honeymoon. Till Kalifornien och Hawaii.
*suck*

Man kan bli avis på mindre.
T.ex. på... äsch jag kommer inte på något. Men jag blir nästan lite ljusgrön när jag tänker på dem, sippandes på varsin Piña Colada där de ligger i varsin solstol på en kritvit strand med det turkosa vattnet kluckandes i vattenbrynet.
Och här sitter jag på balkongen. Med kritvita ben (fortfarande! jag har vågat shorts en vecka nu!?) som behöver rakas. Tonårsacne. Sommarsnuva och en utväxt lång nog att bilda sitt eget politiska parti.
Dags för uppryckning och fokus framåt!
Om 52 dagar lyfter planet till Thailand.
Basta!

3 kommentarer:

Missy sa...

Jag har hört att Hawaii är fult. Jag tror inte ett ögonblick att det är sant, men jag klamrar mig fast vid den tanken...

Agneta sa...

Vad vore livet utan "brun utan sol.Mitt vapen mot vita ben. Hawaii har vi här hemma nu tycker jag.VAAARMT.......

Anonym sa...

Glada halsnigar fran Koh Samui.
Tescos barnmatsavdelning var int sa stor, endast nagra sma burkar. Sa ta med er lite . Urvalet var av Heinz.
Annars kommer ni nog att stortrivas.
Kram Brittis sista dagen pa Chaweng