fredag 6 augusti 2010

Mammaledig

Det slår mig att jag är vid slutet av min mammaledighet och det känns både sorgligt och spännande på samma gång.
Augusti ut är det jag som är hemma med Rufus. September är jag visserligen mammaledig, men i Thailand med Mannen. Oktober går jag över till någon slags semester/tjänstledighet (också i Thailand) och den första november börjar jag jobba igen. Då har jag varit hemma ganska precis ett år. Och vilket år sedan!

Men. Idag är det redan den 6:e augusti vilket betyder att tiden håller på att rinna ifrån mig.
Så frågan är; vad ska jag göra mina sista veckor som mammaledig?

4 kommentarer:

Sussi Blom sa...

Hjälpa mig att tömma Kajulen kanske?? Jag har sparat en rosa molnpyjamas bara till dig....!!!

Missy sa...

Åk till Göteborg och träffa supertrevliga blogmänniskor? Ja?

Anna sa...

Hej! Vad hette er babysimlärare som du gillade? Micke? Funderar på att ta babysim 3 nu i början av hösten men vill inte gå för någon mespropp...

Lilla Duktig sa...

Jajamensan!
Micke hette han. Superbra. Tondöv. Vad mer kan man önska?