söndag 12 augusti 2007

Väl spenderade 19.90:- ?

Dagens sjukdom: dåliga hårdagar

Jomen det måste ju räknas som ett sjukdomstillstånd?!
Nähä.
Ett handikapp då?
- Ledsen fröken lapplisa, men jag tycker min frisyr motiverar parkering på den här handikappsplatsen. Titta på den bara. Titta! Vill du verkligen att jag ska gå fyrahundra meter till ICAs huvudingång? Vill du utsätta min omgivning för det? Tääääänk nu.

Dåliga hårdagar är ett riktigt gissel och jag börjar tro att mina är kroniska. Det kan kanske vara schampot... Man kanske skulle skippa schampot från ICA för 19.90:- och satsa på något dyrare? Kanske något märke? Men är de så jävla mycket bättre då? Är det inte bara så att man drar sig för att tvätta håret för att det är så dyrt och så blir håret skitigt och börjar lukta och så förvinner alla ens vänner och så står man där ensam och med skitigt hår och förstår inte riktigt vad som hände?
Sjung med mig: "ICA ICA ICA".

Inga kommentarer: