tisdag 4 december 2007

Kräksånger

Kanske den äckligaste rubriken hittills?

Jag måste bara få berätta; jag har kräksånger.

Jag är helt övertygad om att jag kommer få galna kräksjukan precis när som helst. Jag går alltså verkligen och känner efter hela tiden. Mår jag inte lite illa nu? Oj, nu kommer jag snart att behöva... Osv. Och det är skittrist. På allvar. För jag mår inte dåligt. Visst; sopbilen luktar väldigt illa. Magen känns konstig ibland (träningsvärk eller hunger) och visst blir jag yr av att galoppera ner för spiraltrappan på jobbet. Men jag är INTE sjuk. Inte just nu i alla fall. Och jag är jävligt trött på mig själv nu.

Hjälp. Vad ska jag göra?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vafan, brukar du få galna kräksjukan? Om man inte har haft det på en massa år så är man immun. Det har jag läst i expressen, så det är SANT!!!

Lilla Duktig sa...

Va? Nähä! Är det på sanning?
Jag har ju ALDRIG haft sjukan.
(Kan vara för att jag tvättar händerna fem gånger i timmen. Kan vara för att jag är immun.)

Allt man läser i tidningarna är sant. Så är det.

Nostalgia sa...

vad du ska göra? kanske skaffa ett grav-test! 8]

- sa...

Fasen, jag läste rubriken som kräk-sånger och trodde det skulle handla om de värsta låtarna du vet..:D Med kräksånger antar jag att du menar kräks-ångest? (ordmärkare, jag?)

Men jag förstår vad du menar, jag är också sån. Bara jag läser om det i tidningen börjar jag må illa..(inbillar jag mig). Men än så länge har jag klarat mig i alla år..pepparpeppar.