fredag 21 december 2007

Problemet med att skaffa sig en bra andedräkt

Tack för andedräktstipsen, tydligen är jag inte ensam. Vilket känns skönt. Och samtidigt lite oroande. MEN... Sluta röka... Då tror ju alla att jag är på burken ju.
- Jahaa... Ni har gift er, ska flytta in i en trea OCH du har slutat röka... Är det något som du vill dela med dig av?

Det är ju som upplagt för viskningar bakom ens rygg. Plus att jag fått tantmage - ni vet en sån där som alltid putar lite utåt. Inga statiska magövningar i världen kan tämja den rackarn. No sir!
Jag är ledsen (riktat till Mannen) men jag väljer nog den dåliga andedräkten över gravid-chock-rykten. Jag får helt enkelt ställa klockan varje morgon och gå upp och smygborsta tänderna, krypa ner och låtsas att jag är begåvad med god morgonandedräkt. Sån är jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Försöker länka till din blogg från min blogg- men jag är ju inget datasnille direkt. Tur att jag har mellandagarna på mig.
Det är coolt att röka! Fortsätt. Har börjat iom min trettioårskris, men jag kanske slutar på nyår. Man måste ha lite projekt och det är ju lite 2005 trots allt.
Kram och God Jul från Snitz som fortfarande ska bjuda dig på vin:)