onsdag 5 december 2007

Not the sharpest tool in the box...

Apropå cashalones. Just nu så suger jag verkligen på att veta hur jag ska hantera dem:

Åååh, tänkte Lilla Duktig för sig själv. En kreditkortsskuld på 4000 spänn. Så här innan jul? Men det bara måste jag ju betala på direkten. Inte ha en massa skulder som ligger och växer... Speciellt inte på julen!
Sen var hon jävligt nöjd med sig själv. I sisådär en dag eller två. Sen...
Det var ju juklappspengarna som betalade skulderna.

Det var inte en av mina stoltaste stunder.
Sorry vänner. Jag kan tillverka små kylskåpsmagneter åt er. Eller ge bort mina (redan lästa) favoritböcker. Eller är det någon som vill ha sugrör? Jag har ett 1000-pack (tusen) kvar sen bröllopsfesten. Någon?

1 kommentar:

Anonym sa...

Har man dig som kompis behöver man inga julklappar... EVER!!