söndag 9 maj 2010

Seg, omständig och velig.

Men. Det. Tar. Sån. Jävla. Tid.

Fan. Jag klarar inte av människor som är ooooomstäääääändiiiiiiiga.
Vet inte om det ligger i min personlighet. Är jag onaturligt stressad? Otålig? Eller är jag så sjukt snabb och effektiv att ingen kan mäta sig med mig? Eller är det bara så att en del är seeeeeeeeegaaaaaa?
Ska man ut och gå så är det väl bara att gå ut? Hur lång tid kan det ta egentligen? HUH? På med jackan och skorna och så rullar vi. Men neeeheeejdå. Jag hinner både gå på toa, vattna blommorna och skriva ett brev till mormor innan sällskapet har valt jacka, klätt sig och är redo.
Fan va jag stör mig på sånt.

Om jag läste en kontaktannons där en person beskrev sig som seg, omständig och velig skulle jag INTE svara på den. Inte för att jag läser kontaktannonser. Jag är gift. Och dessutom har jag småbarn och har inte tid att läsa tidningen.

Inga kommentarer: