tisdag 15 mars 2011

Rapport från sjuksängen

Att vara sjuk är rena rama himmelriket!
Jag är liksom lite illamående-ont-i-magen-kan-inte-äta-hängig och har haft en släng av feber. Inte dödssjuk alltså, utan lite lagom ... nere bara.
Så med Rufus på dagis och mannen på jobbet var jag lämnad helt och hållet åt mig själv och mina egna tankar mellan 8 och 16.

Förutom ett tolvtimmars sovpass (gick och lade mig 8 igår) så har jag bara tagit det lugnt. Ja, och storstädat badrummet då... Men det behövdes verkligen. Sen tog jag återvinningen och ett par maskiner tvätt också. Sängkläderna behövde ju bytas efter min rostade brödskiva utan pålägg som jag nibblade på till frukost - i sängen.

Just nu har jag säsong 1 av Cougar Town på nedladdning så morgondagen kommer nog inte bli lika produktiv. Men det är nog bra, för jag tror inte att man ska städa så här mycket när man är sjuk.

Inga kommentarer: