torsdag 19 mars 2009

Lilla Duktig vs. VKS

Hm. Okej. Jag har varit borta några dagar. Varför?
Jo, jag har varit upptagen med att vara VINTERKRÄKSJUK.
Och vet ni vad som stör mig med det? Förutom själva VINTERKRÄKSJUKAN? Jo, jag 1) har kräkfobi. Riktig kräkfobi som borderlinar till löjligt. Och 2) det är inte ens VINTER längre! Kan man ha VINTERKRÄKSJUKAN då? Eller blir det VÅRKRÄKSJUKAN eller något annat fyndigt? Och 3) varför hade jag inte smygätit ett paket Ben&Jerrys eller något samma dag? Något som hade gjort det värt att... Nej, glöm det förresten.

Jag är i alla fall arg. Det här var ett vidrigt sätt att spendera en vecka på och jag hoppas ni alla slipper VKS. För alltid. Och alltid. Och... oooh, nu ska jag äta lite glass.

5 kommentarer:

Anonym sa...

blää... krya på dig kram

el Niño sa...

Men varför kan det inte få fortsätta heta magsjuka? Det är tillräckligt äckligt ändå, utan att namnet ska vara världens genom tidernas absolut fulaste, snuskigaste och äckligaste.

Lilla Duktig sa...

Vet inte.
Jag bestämmer inte sånt här.
Tyvärr.

Anonym sa...

Usch nej stackars!!!
Jag vet hur det är - man lovar att aldrig mera äta - att ALLTID tvätta händerna så fort man sett en annan människa - att aldrig mera...

...äta julmat blev det ju för mig senast.

Slick sa...

Nu har jag moffläst de senaste två veckornas inlägg, och jag älskar dig. Ville bara säga det. Kjamizaj. (oj. nu kräktes jag litelitegrann i munnen för att jag skrev så).