tisdag 1 juni 2010

Trots, kläng och bära

Rufus går igenom någon slags klängfas.
Från att ha sovit i sin egen säng i långa stunder (4-7 timmar) så vägrar han nu sova någon annanstans än i min armhåla, och då bara ett par timmar i stöten. Han gallskriker också om jag lämnar rummet och kinkar med maten. Dessutom har han skippat det här med att sova på dagarna och tar bara korta powernaps då och då samt går och lägger sig mycket senare än vanligt.
Jättespännande. Jag får ingenting gjort. Någonsin.
Just nu får jag se det som en ynnest om jag hinner duscha och äta frukost.

Som sagt. Jättespännande.

3 kommentarer:

bästis sa...

Vilken tur att han är så otroligt söt.

Anonym sa...

De e så härligt att du e så positiv. Å så håller jag med bästis,de e tur att han e så söt......
//Sussie

bästis sa...

Tack för det överraskande besöket idag. Jag blev verkligen jätteglad!
Kram