onsdag 26 september 2007

*snörvel frääääs*

Hur kan så här mycket snor komma ur en sån liten människa?

Jag har snytit mig konstant sedan klockan 13:00 idag och är inne på andra (!) rullen toapapper. Tur att jag har en burk bisalva i skrivbordslådan på jobbet (måste verkligen börja städa här snart) så att jag inte snyter mig sönder och samman.

Detta har i alla fall gjort att träningen är inställd ikväll och istället tänkte jag ha en good ol’ fashioned TV-kväll. Snäll som jag är så har jag satt ihop ett TV-tittarschema för alla som planerar samma aktiviteter som mig:

18:00-18:55, Kanal 9, Martha Stewart Show
18:55-19:25, Kanal 9, Frasier
(kisspaus)
19:30-20:00 SVT2, Filmkrönikan
20:00-21:00, Kanal 5, Extreme: Celebrity Size 00
21:00-22:00, TV3, Top Model Sthlm
(bryter mitt i)
21:30-22:00, SVT1, Mia och Klara
Sen är jag nog rädd att jag somnar...


Jag vet, jag vet. Det är både Heroes på TV4 (men jag har redan sett hela säsongen) och Gray's Anatomy på Kanal 5 (som jag aldrig börjat titta på)... Dock tycker jag att den här "kompositionen" har en fin samklang. Funkish liksom.

Här får ni också en bild på söta kattungar. Det kanske piggar upp? (Hatar sådana här bilder – men jag känner mig så nere liksom…)

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Måste jag kissa 19.25?

Lilla Duktig sa...

Absolut!
Jag missade luckan så jag har hållt mig tills nu... Det står att jag ska sova så... Godnatt!

Anonym sa...

Jag missade det mesta och deckade i soffan. Vaknade lagom till Mia och Klara. Fast det måste vara ok det med...