måndag 3 september 2007

I'm bad, I'm bad - you know it

Vilken helg! Vilket underbart bröllop vi var på! Alla var kära och brudparet var som kärast av dem alla. Romantik romantik romantik.

Enda smolket i bägaren var mina bomullshandskar som jag enligt doktorn måste bära för att undvika infektion (och även kanske göra andra människor illa till mods?). Folk fullkomligt stirrar! Och det spelar ingen roll att jag uppgraderat mig från Apotekets sladdriga till SFs biljettrivarhandskar. Folk gör stora ögon när de ser flickan med de vita bomullshandskarna...

Här är en lista jag gjort över saker som jag tror att folk tänker när de ser mig:

1) Hon har säkert bacillskräck. Fy fan vilket freak! Vad kommer sen – munskydd eller?
2) Är det en mimare i civila kläder? Men hon har ju glömt vantarna… Sjuka människa.
3) Värsta Michael Jackson-fanset! Vet hon inte att han typ förgrep sig på barn. Äckligt. Se så – moonwalka iväg med dig!

Paranoid? Jag?

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! Jag röstar på en mimare i civila kläder. Tycker att du är lika fin med vantar som utan.