onsdag 5 september 2007

Tvångstankar är det nya röda!

Jag har förut snackat om tvångstankar i form av bantningsprogram, duschdraperier och mönster. (Vill bara lägga till att jag fortfarande inte hittat det perfekta duschdraperiet. Suck.)
Eftersom tvångstankar inte bara är roliga, spännande och innehas av 95% av befolkningen, utan även genererar kommentarer (heh...) så tänkte jag ta upp tråden igen:

Lyckotrosorna
Jag har ett par lyckotrosor modell stor, i bomull med typ Roy Lichenstein-tecknade tjejer på som snackar. Trosorna hade jag alltid på mig förut på spelningar (på den tiden när jag spelade hårdrocksgitarr i ett band). Numera används de vid viktiga tillställningar och varje gång jag flyger. Har jag inte dem på mig så lämnar jag inte marken.
How is that for tvångstanke?

Inga kommentarer: