fredag 12 oktober 2007

Idoldyrkan deluxe

Jag var en av de lyckliga 10.000 som i onsdags fick se Gwen Stefani i Globen.
Jag älskar Gwen.
Gwennie-gwen-gwen.
The Gwenster.
När jag blir stor ska jag bli som Gwen.



Tills vidare ska jag och BargainBitch ha delad vårdnad om henne.
Hon ska bo varannan vecka (eller efter behov - detaljerna behöver filas på) hos mig och varje morgon ska hon (förutom att fylla på mitt verktygskaffebälte) säga you´re som fuckin' cute när jag klär mig och sen ge mig en kärleksfull puss på kinden när jag går hemifrån. Så att jag får ett rött läppstiftsmärke.
Vad kan jag säga? Jag älskar Gwen.
Nu ska jag dra iväg och köpa en extrasäng. Eller så kanske Gwen kan baka på nätterna? Hon verkar typ ha ändlöst med energi ändå.
Gwen? Om du lyssnar så gillar jag russinbröd...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå Gwen!

Anonym sa...

Berättade för BB att jag har svårt att förstå killar som inte har Gwen på sin "fri-lista". Måste erkänna att hon är med på min. Har även sparat en plats åt Vanessa Paradis (måste vara rösten och gluggen jag är svag för...)BB sa att Madonna hade en klar plast på listan å jag kan hålla med henne:
"Vill Madonna ha sex med dig så säger du inte nej" Det är liksom som en regel. Vart tog att killar vägen - Hmmmm