tisdag 30 oktober 2007

Äntligen tisdag!

Jaha. Så var det tisdag igen.

Jag har sedan igår ”lurat” mig själv att klockan inte alls ställts om och därmed lyckats med konststycket att gå upp kvart i sju istället för halv åtta. Mornarna har således varit väldigt ostressade och trevliga. Så också denna. Jag hoppas bara att det håller och att jag inte kommer på mig själv… Så att säga.

Nu när det är ruggigt så har jag tagit fram bästa USA-köpet: min Starbucks Commuter Mug*. Så nu är det kaffebryggaren som är högprioriterad på morgonen. Även om kaffet inte ens är hälften så gott som Starbucks egna så känns det lite…coolt med en egen mugg. Typ kolla allihopa så speciell jag är på tunnelbanan på väg till jobbet - som att någon skulle se det i trängseln. Men det är känslan jag vill åt. Den värmer. Precis som kaffet.


*Lustigt nog såg jag att Engla hade precis samma bild på sin blogg. Man kan nästan tro att jag läser henne slaviskt. Heh.

Inga kommentarer: