söndag 29 juni 2008

Jag var där...

7 kommentarer:

Magda Gad sa...

Störtskönt. Där vill jag springa.

Lilla Duktig sa...

akta vaderna bara. jag hade träningsvärk i tre dagar efter vi klättrat omkring där. 7km rakt upp och rakt ner. kanske det bästa jag gjort. men aj, aj, aj.

MarathonMia sa...

Du är grym! Och du var där. Bevis finns.

Kunde du inte satt på dig ett Britney Spears linne och visat din trimmade mage?

Missy sa...

Aha! Så det är det man menar med "hjärtformat" ansikte. Jag har alltid undrat ;-)

Lilla Duktig sa...

Mia: DU har ju lånat mitt Britneylinne!

Missy: You betcha! Kinder som äpplen och hårfäste som Mimmi Pigg, det är jag det.

Ung tant sa...

Fan vad mäktigt.

MarathonMia sa...

Hmmm. Jag lovar att tvätta linnet och ta med på onsdag. Visst var det det rosa med Brittan for President i diamanter på? tajt. riktigt tajt.