lördag 21 juni 2008

Silltårta?

Ja, silltårta.
Jag fick en fix idé för ett par veckor sedan att min midsommarafton skulle på något sätt involvera en silltårta. Varför? För att jag gillar silltårta. Tror jag. Min expertis på området är väldigt begränsad.
Eftersom ingen nappade på mina uppmaningar om att tillaga (baka?) en så tog jag saken i egna händer. Och tadaaaaa!

Dekoreringen har Vi-kan-kalla-henne-Ninna stått för. Men innehållet är 100% egen skapelse.

Nu när jag bakat (lagat?) en silltårta så känns det som att välden ligger för mina fötter. Jag tror minsann att jag kan göra allt. Hurra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å den var inte bara snygg, utan även god!

Magda Gad sa...

slutar aldrig fascineras av dina bak- och matverk!

MarathonMia sa...

Det är den vackraste silltårta jag någonsin sett! Är du vuxen nu?

Ung tant sa...

Imponerande! Mer vuxenpoäng till dig!