onsdag 4 juni 2008

Modebloggen

Jag väljer att se oss här på företaget som rätt stylish.
Vi har ju som bekant slips-tisdagarna och nyligen tillkommet är fejk-lacoste-onsdagar (alla har minst en från Thailand). Annars har vi en rätt laid back inställning till kläder. Förutom chefen. Hon är manisk i sitt mixande och matchande. Mest matchande. Det är t.ex. inte bara en grön blus som gör hennes outfit, det är den gröna blusen med den gröna kjolen och gröna skor som gör outfiten. Så ni kanske fattar?

Snyggast på länge är hennes svarta ballongkjol med svart krinkelblus och svarta skor. Detta lättade hon upp med lite färg i form av ett knallrött öga. Hon hade nämligen råkat stoppa en penna där av misstag. Men modemiss? I don't think so. Stylish.

3 kommentarer:

Magda Gad sa...

Men shit va läskigt. Ja, inte matchningen, men det där med ögat.

Jag har nämligen sen ett par dagar tillbaka en rund, röd, prick i mitt öga. Som jag inte har en aning om var den kommer ifrån.

Den gör inte ont. Men den syns. Skarpt. Som om nån tagit en röd tuschpenna och målat ditt en dutt...

Och trots att jag bär helsvart idag och har en röd prick i ögat så är jag INTE din chef ;)

Lilla Duktig sa...

Haha! Om du var min chef skulle jag äta bättre luncher.

Låt ögat vila så går det över på ett par dagar. Det är det enda som hjälper tydligen.

MarathonMia sa...

Chefen kanske kan matcha ögat lite chic med ett smalt, rött lackbälte.