lördag 6 december 2008

Bridezilla to be?

Okej, Bästis har inte uppvisat några bridezilla*-tendenser än men jag tänkte ändå att det kanske var en god idé att ge henne lite perspektiv på saker och ting... Så jag köpte första säsongen av Bridezillas och bjöd över henne på fredagkvällen för lite mat, vin och fniss.

För er som inte sett Bridezillas så är det en amerikansk (vad annars?) tv-serie som följer blivande brudar i olika stadier av planering och nervösa sammanbrott. Hur man kan lägga så mycket pengar och energi på något som är över på en dag går mig helt förbi. Men vissa brudar drömmer tydligen om sin stora dag sedan de är små och nöjer sig inte med något halvdant. De hyr dyra wedding planners i byxdress (ingen ser ut som JLo i verkligheten) och skriker åt folk åt höger och vänster så fort tillfälle ges: Perferkt underhållning på en fredagkväll alltså.

*bridezilla=blandning mellan en blivande brud och Godzilla, läskig alltså

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att jag helt har missat det här inlägget...
Det var iaf riktigt, riktigt kul och jag är mycket glad för att du ska vara min tärna!!!
Tänkte klämma de två sista avsnitten nu i julhelgen.
Kram