måndag 12 januari 2009

Borta bra men hemma...sjuk?

Ja, jag är sjuk. S.J.U.K.
De två sista dagarna i Tokyo (nåja, sista och lite till) har spenderats i komatöst tillstånd. Feberfrossa. Förkylning. Hosta. Mer feber.

Sista dagen på hotellrummet? Jag sov. Resan till flygplatsen? Sov. 11 timmars flyget till Helsingfors? Sov hela jävla vägen (minus några tappra toabesök och peta-i-maten-försök). Anslutningsflyget till Stockholm och bilresan hem? Sov. Och gissa, kära läsare, vad jag gjorde direkt när jag kom hem? Ta-daaaa! Tog en dusch och somnade. Idag? Sovit.

Jag tror att det är influensa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog mest psykosomatisk låter det som. Eller kanske inte.

MarathonMia sa...

Den fruktade Japan-influensan. Nu kan du skryt med den! Också.

Lilla Duktig sa...

Skryter jag för mycket tycker du?