måndag 31 augusti 2009

Nu blickar vi framåt mot nästa helg

Jag hann med allt som var inplanerat i helgen!
Middagar, kalas, brunch, hårfärgning, IKEA... You name it, I´ve done it!
Att jag är helt slut i hela kroppen och egentligen skulle vilja ha en extra ledig dag är väl något jag bara får leva med. Sova får jag göra när jag blir gammal.

Nu är det dags att ta itu med nästa projekt: Svägerskans bröllop på lördag.
Förutom allmän hjälp vid behov sitter jag och gör festprogrammen och behöver även inhandla en snygg partystass. Och så skor... Hmmmm. Klackar är nog helt borträknat för mina halvsvullna pirogfötter.
Bara för mig att ta en sväng på stan och se vad som erbjuds. Shoppa... Stackars mig...

Överst: Lillasyster och Benji bjuder på snittar på sin inflyttningsfest.
Mitten: Hemgjorda snittar.
Nederst: Mamman med gårdagens IKEA-skörd. Ungefär hälften är prylar till Rut-Napoleon som Mamman envisades med att betala för! Tack tack tack!

Inga kommentarer: