söndag 28 mars 2010

Komma ikapp

Nu ligger jag så där efter igen.
Ni vet, när man inte kan somna för att man ligger och tänker på allt som man borde göra. Eller ha gjort. Eller i alla fall borde planera inför.
Som resan till Åland i maj, eller den där högen med kläder som ska säljas på Tradera, ringa Trygg Hansa om vem som är försäkrad som vad i familjen, veckohandlingen, knytisbidrag till påskfirandet, presenten jag ska beställa från Amazon och... uff! Jag blir alldeles matt av att tänka på det.

Så jag gjorde en lista. Den fick 41 punkter.
I helgen har jag hunnit beta av sex punkter, så i den här takten är jag klar med listan om sex veckor. Vilket inte alls funkar eftersom det mesta borde vara klart redan på fredag.

Jag är jävligt trött på borde.

4 kommentarer:

Sussi Blom sa...

Jag har fått in fyra stycken pyjamasar med DRAGKEDJA i ca stl 68!!! En av dom är vit med små gula kycklingar på!!!

bästis sa...

Måsten är aldrig bra. Gör en prick på sånt som förväntas kunnas gå fort att göra och försök ta dem som små glada instick så inte allt blir långdragna grejer. De som kan vänta tills efter påsk lågprioroteras (läs Tradera...)
Säg till vad du vill ha hjälp med!
Kram

Jenny sa...

41 punkter! Jag äääälskar listor men jag har nog banne mig aldrig kommit upp i 41 punkter. You can do it! (eller så ramlar väl inte himlen ner om allt inte blir av heller kanske=)

mA sa...

Byt måste mot vill.