onsdag 1 december 2010

Klapp klapp

Har ni köpt julklappar än?
Det har jag. Några stycken som jag är supernöjd med.

Jag är faktiskt supernöjd överlag. Nu kan jag ju njuta av decemberdagarna istället för att rusa omkring som en tätting (Visste ni att ungefär hälften av alla världens fågelarter är tättingar? Det hade jag inte haft tid att Googla om jag varit julklappsstressad!).

Så. Med all min nyvunna, rofyllda tid tänkte jag bland annat försöka gå på Gamla Stans Levande julkalender, NKs julskyltning, julmarknaden i Gamla Stan, dricka varm choklad och åka skridskor i Kungsträdgården. Och så Fotografiska, en helt julfri aktivitet.

Tiotusenkronorsfrågan lyder nu; tror jag allvarligt att jag kommer att hinna med allt detta? Innan jul?

1 kommentar:

Bästis sa...

Lugn bara lugn
Vi ses vid NK, går till GS via Kungsträdgården (där vi i godan ro åker lite gricker), köper varm choklad på Stortorget som vi sippar på medan vi kollar in dagens lucköppning. Fotografiska tar vi dagen efter. TaDa!