tisdag 30 november 2010

Statistik - upp!

Jag var nyss inne och surfade runt på Blondinbellas blogg. Bara för att kolla lite liksom. Fatta att hon har 144 000 besökare i veckan. Etthundrafyrtiofyra!
Jag har 43.

Blondinbella skriver runt nio inlägg om dagen, lägger in bilder och delar med sig av sitt liv. Så jag tänkte att jag skulle bli mer som henne kanske? Och höja upp min veckostatistik till i alla fall 50 till jul.
Så. Here I go.

Nedan finner ni Blondinbellas veckoschema. Jag har själv skrivit till vad jag kommer hitta på brevid. Vi kan ju lugnt konstatera att vi inte kommer att mötas den här veckan, jag och Isabella Löwengrip...


(Klicka på bilden för att göra den större.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, jag tycker nog att ditt liv är mycket intressantare att läsa om än Blondin Bellas...Kram från Brittis