torsdag 25 november 2010

280 kronor snyggare

Idag har jag lagt 280 kronor på en ansiktstvättkräm, nej förlåt, en moisture rich foaming cleanser från Estée Lauder.

Jag är så trött på att alla ansiktstvättare jag använt tidigare inte tar bort mascaran ordentligt (utom Niveas Youth-serie men just den finns inte längre och dessutom säger Lisa att jag är lite väl optimistisk som använder den) och tänker varje gång jag köper en ny tub att nu, nu är mitt letande över! Här har jag den perfekta ansiktstvätten... För att sedan kastas in i besvikelsens svarta hål.

Nu får vi se om denna rosa lilla skönhet håller måttet eller ej. Dags att tvätta ansiktet.

4 kommentarer:

Kattens mamma sa...

Acos rengöringsgel rockar.

Ung tant sa...

Body shops aloe-tvätt är ett hett tips om du blir besviken på denna. Den är dryg och effektiv och mild. Och skummar. :)

http://www.thebodyshop.se/web/ansikte/aloe/Aloe_Gentle_Facial_Wash-973.aspx

Anonym sa...

...personligen använder jag tvål och vatten. Funkar klockrent, varje gång. :)

/Bästis syrr.

Lilla Duktig sa...

Tack för tipsen!
Aloe-tvätten från Body Shop var faktiskt mitt senaste inköp. Dock var jag inte helt nöjd med den.

Min nya dyr-kräm håller förresten måttet; big time! Och dessutom luktar den gott.