fredag 4 februari 2011

BFF

Min nya BFF (best friends forever) heter Liquid Foundation och kommer från Make Up Store.

Alltså, det här är inget reklaminlägg där jag bloggar om något jag fått gratis (men det betyder inte att jag inte tar emot foundation! Light Beige tack!). Nej. Utan min nya BFF skulle jag se ut som ett vandrande spöke då Rufus nämligen inte sover så bra just nu. Han vaknar ett par-tre-fyra-tio gånger varje natt och vill inte somna om. Och så går han upp tio över sex.
Så.
Jag är helt slut som människa just nu känner jag. Fast det syns inte! Med ett centimetertjockt lager foundation och lite rouge så kan jag till och med lura i mig själv att jag är pigg som en mört.

I love you, new BFF.

2 kommentarer:

a sa...

är den täckande? alltså din new bff?? jag gillar foundation som är tunna och ger fin lyster utan att vara täckande...

Ulrika sa...

Åh, skulle också behöva det just nu. Båda barnen dubbelsidig örinfinlammation hela veckan, och minstingen fick inte medecin förrän i fredags. Sömn är inget det slösas med precis. Varför sova 8 timmar om man kan få 5 fördelade på 8 intervaller liksom......

Jag lider med dig!!
kram