fredag 4 januari 2008

Årskrönika

Förra året rulade fett. Det är nog mitt bästa år någonsin. Faktiskt. Två 30-årsfester (min och Mannens), drömresan till/i USA (roadtrip över kontinenten), bröllop i Vegas och så en stor bröllopsfest på det.Så vilka nyårslöften, eller snarare nyårsriktlinjer sätter jag då upp för mig själv för 2008? Svårt. Svårt som fan.
Men – here it goes:

1) Lära mig en massa nya spännande saker. T.ex. sticka, ett nytt språk, en ny träningsform, laga nya maträtter.
2) Gå ner 5 kg till Thailandsresan.
3) Avsluta alla projekt hemma i lägenheten innan flytten i juni. Allt som inte är klart då kastas. (Ja, det är ett hot! Passa mig j*vligt noga nu… Heh.)
4) Försöka spendera mer tid med mig själv och inse att det är okej att tacka nej till saker – vilket jag blivit mycket, mycket bättre på – men fortfarande måste hållas. Dessutom behöver jag åtta timmars sömn varje natt för att funka. Typ.
5) Ta hand om mina händer och fötter bättre. Efter den stora handchocken så är det det minsta jag kan göra.

Så. Nu är det dags att börja bocka av.

Inga kommentarer: