torsdag 8 maj 2008

Låtar vi aldrig glömmer

Idag har vi ägnat större delen av förmiddagen åt att YouTuba låtar i kategorin "vi glömmer er aldrig".
Som musikansvarig här på Företaget så har jag ju ett ansvar att hålla personalstyrkan vid gott liv. Alltså fick de också, för ovanlighetens skull, välja låtar. Deras val var ju såklart inte lika bra som mina. Men ibland imponerar de små liven!


För dig som vill prova på det här själv så rekommenderar jag att börja med:
Paula Abdul – Opposites Attract, Paul Simon – Call med Al, John Farnham – You´re the voice och UB40 – Red red wine.

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

Jag saknar att ha dig som arbetskollega. Big time. Så mycket att jag skulle kunna gråta en skvätt nu.

Vet dina kollegor hur underbar du är?

Lilla Duktig sa...

Aaaaaw. I love you too!