tisdag 20 maj 2008

Tävla tävla tävla


Sommarbalkong i rosa och grönt; ljuskoppar, duk, blompinnar, glas och somriga blompinnar samt en klädhängare som jag tänkte använda som spaljé.

Idag har det varit så lite att göra på jobbet att jag hunnit pilla med en tävling som Engla utlyst.
Tävlingen gick ut på att spendera max 500 spänn från sajten Ljuva Ting, göra ett
collage och kanske, kanske, kanske vinna ett presentkort därifrån.
Min nisch är att jag inte haft balkong på över tio år men i och med flytten så får jag en. Hurra för min blivande balkong! Nu gäller det bara att hålla en tumme eller två för att Mannen går med på att inreda med rosa. Heh.

1 kommentar:

Magda Gad sa...

Gaaaah, jag har en balkong som jag inte_hunnit_inreda. Sånt MÅSTE ju göras. Har inte ens en ynka stol på den.
Åker genast upp på att göra listan...