söndag 19 september 2010

Rolig läsk jag druckit i veckan

Dom är roliga med sin läsk, thailändarna... Man kan hitta de mest underliga smaker i mataffären om man bara stannar upp en sekund.
I veckan provade jag bl.a. Fanta ... grön? Fruktfanta med banan, apelsin och en massa annat i en giftigt grön färg. Supersöt och inte ett dugg god. Provade också Calpico Soda med yoghurtsmak. Dock lite missvisande eftersom den mer smakar coke float. Kommer ni ihåg coke float? När drack man en sådan senast liksom?
Jo, i förrgår!
Jag blev så sugen att jag gick och beställde mig en på Swensen's glassbar. Sjukt gott.

1 kommentar:

Redighetsministern sa...

Åhhh Swensens, min favvo glassbar. Vi (läs jag)drack även en röd Fanta som var jättegod!!
Fast en Chang sitter ju inte fel heller.
Ha det så gött!
Kram Brittis