söndag 26 september 2010

Sköna söndag

Precis som jag misstänkte fick vi varsin tolva GT instucken i handen av Bästis mamma och Peter när vi igår anlände till deras fina hus. (Drinkarna tenderar att bli lite starka när Peter mixar dem...) Tillsammans med dem och deras vänner drog vi sedan vidare till en suverän restaurang i Maenam och åt fisk. Rufus var jätteduktig, febern hade släppt under natten innan och han var på strålande humör. Dock kroknade han någonstans mitt i middagen och somnade sedan som en stock i bilen hem.

Idag tänkte vi sticka iväg och käka brunch på Nikki Beach, en lyxresort på andra sidan ön, men vädret har varit mulet och det har regnat av och till hela dagen. Så istället åt vi frulle på Starbucks (yay!) och åkte sen hem och badade i poolen istället. Nu sover Rufus och jag har just läst ut min fjärde rosafluffiga pocketbok. Nu måste jag verkligen läsa något annat. Annars kommer min hjärna att självdö. Tips?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nikki Beach - here I come!!
pappa