onsdag 9 juli 2008

All by myself

Jag vet inte om det framgått, men jag är ensam på min arbetsplats denna vecka. Alldeles ensam. Allena. Solo.
Mina chefer litar alltså tillräckligt på mig för att lämna mig vind för våg en hel vecka medan de semestrar i södra Sverige. Coolt.

Och jag har nog aldrig fått så mycket gjort! Så många punkter på att göra-listan som jag redan strukit. Fastän det bara är halvtid. Fortsätter jag så här så kommer jag inte ha något att göra imorgon och på fredag... Hmmm...

Någon som har några tips på hur jag kan fördriva min tid här?

5 kommentarer:

MarathonMia sa...

Spela musik, dansa. Gör saker du annars inte får göra på kontoret. Kissa med öppen dörr - strunta i att fylla på kaffebönor i maskinen. Tillåt dig två "Bad-hair-days" och ha på dig mågot riktigt utmanande. Testa hur det går att jobba i grå joggingbyxor och flip-flops... Fis rakt ut i kontorslandskapet. Ät godis utan att någon slänger menande blickar på dig. Skratta högt när du surfar runt på Youtube och har kopplat datorn till företagets största högtalare.

Magda Gad sa...

Enkelt: gå ut, sätt dig i solen, låtsas som du har semester :-)

Om du behöver svara i telefon, vidarekoppla till mobilen!

Anonym sa...

Chatta med en tågmupp!!

Jonna sa...

Du kan ju alltid blogga :-)

Anonym sa...

Blogga mera!!! /Maja