lördag 12 juli 2008

Semester!

Nu har jag semester.
För att fira det har jag dokumenterat hela min sista dag. Hurra! Bildblogg-tajm!

08:50 Hasselnötslatte inköpt på Espresso House. Onödigt lyx som jag inte har råd med egentligen. Men what the hell! Det är ju sista dagen innan semestern!
Det här är förresten mitt skrivbord. ->


9:50 Grötfrulle och introtävlingen på P3. Gick inte så bra idag. 15 av 20 rätt. Jag får skylla på att första låten var en Gessle. Det förstörde liksom allt för mig.



10:50 Chefen ringer. Hon skickar hem mig för det händer ju i alla fall ingenting... Hurra!

12.52 Så jag går och lunchtränar ett aerobicspass med Mia. Svettigt värre och inte speciellt bra heller. Men en skön avslutning på vår träningsintensiva vecka.


13.25 Dags att bunkra upp lite med rosé.







17.20 Skålar in semestern med goda vänner. GI-middag.



20.11
Debasers uteservering på Medis.








21.03 Bio: Sex and the city. Romantik och popcorn.








01.25 Petsounds stänger. Vi tar tuben hem. Trött! Här ska sovas läääänge. Herrå!

2 kommentarer:

Ung tant sa...

Åh! Fin blodblogg! (Jag menade bildblogg, men skrev blodblogg. Låter det stå kvar på grund av nivån av intressanthet.)
Och snygg är du! Ha en skön semester.

MarathonMia sa...

Världsklass.