torsdag 15 november 2007

Dags att börja bajsa på golvet

Mannen säger: hey babe. jag har fått tag på mindstormslego för 1000:-. tänkte köpa det ikväll.
Lilla Duktig säger: vad får jag då?
Mannen säger: ny jacka?
Lilla Duktig säger: meh. och LEKA med hallå! jag vill också ha något att leka med och sprida i hela lägenheten. (gömd pik)
Mannen säger: marsvin + cutterspån = utspritt i hela lägisen
Lilla Duktig säger: menar du att vi ska skaffa marsvin (äntligen!) eller att vi ska börja bajsa på golvet?
Mannen säger: både och. heh.
Lilla Duktig säger: du är fin du.

Vad kan jag säga? Jag älskar honom.

3 kommentarer:

Nostalgia sa...

åh :) jag har en hamster. jag älskar honom. jack. det är den enda kärlek jag behöver. typ.
filmer på honom i min blogg! ;)

Lilla Duktig sa...

åh! har du läst dollys dagbok? lääääs! (jag har en länk på förstasidan)

Nostalgia sa...

ska kolla in dolly :)