onsdag 28 november 2007

Ensam med sina tankar

Igår när jag hade kört ett alldeles särskilt kul danspass och stod och fönade håret kom jag och tänka på filmen Eldfödd. Ni vet den gamla Stephen King-klassikern med tjejen som startar brasor. Typ.

Att jag ens kom på en sån avlägsen tanke kan bara betyda en sak:
Jag behöver fler träningskompisar!
De jag har är toppen, men de bor på fel sida om stan. Och så är de anti-dans eller på smällen (man får inte hoppa och studsa då).

Så, kääääära tomten. Här kommer en tidig önskelista:
1) Fler träningskompisar
2) …..

(jag fyller på sen – jag lovar)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon som Älskar måndagar säger: Men jag kan uppfylla din önskan. Jag lovar att jag kan träna roliga saker söder om stan. Ge mig några gånger på ett ENKELT danspass (eller starta med Aerobics åtminstonde) För jag bor inte på fel sida om stan - jag bor mitt i - dessutom är jag inte på smällen och studsar hur mycket jag vill. Och jag vill. :-)