fredag 23 november 2007

Syrrans nya kille

Igår träffade jag min lillasysters nya kille.
Mina första ord till honom var: Är du snäll? För om du inte är det så kommer jag att kickboxa dig i magen.
Han: Eeeeh. Ja.
Jag: Alltså, du behöver inte vara rädd. Jag kan inte kickboxas, jag bara säger det för att verka farlig.
Han: Eeeeeh.

Tänk om de gifter sig!? Och jag ställer mig upp och berättar om när vi träffades första gången för hela bröllopssällskapet. Då måste jag ju ljuga. Mormor skulle aldrig förlåta mig annars. Jag får typ hitta på något. Att jag bjöd på leverpastejsmörgåsar och han ville ha kaviar. Det är väl charmigt?

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha!

Lilla Duktig sa...

Jag förnekar allt.

Missy sa...

Jag tycker att det där var alldeles strålande första ord. Respekt!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

He he he, det låter ju nästan som mina (pinsamma) raggningsrepliker :-)