måndag 26 november 2007

I scream you scream we all scream for ice cream

Så var det klargjort en gång för alla: JAG KAN INTE HA GLASS HEMMA.

Köpte tre 1/2-litrar SIA-glass i fredags till middag (nåja, myskväll) och provsmakade dem.
Nu är de nästan slut. Jag har gått i frysen varje vaken timma och smakat lite mer. Och lite mer. Och lite mer. Tänk om det varit Ben&Jerry's? Då hade inte det här behövt hända. B&J sparar man inte. Man, förlåt jag, äter hela burken på noll och ingen tid. Ben& Jerry's is the shit. Hade jag inte redan varit gift hade jag blivit ihop med dem båda. Samtidigt. Dubbelbröllop. Så romantiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha, precis så är jag me... Först var jag arg för att siaglass inte gjorde chokladglass i 1,5 liters, men nu har jag kommit på att det är bra, hela asken skulle gå åt på fem minuter!