tisdag 19 februari 2008

Någon hatar mig uppenbarligen

Jag är så jävla arg, ledsen och besviken just nu. Så in i dängen olycklig liksom.
Varför?
För att de har skjutit upp inlyttningen i vår nya, fina lägenhet. I tre jävla månader. Nytt inflyttningsdatum 1 september. Inte tidigare. Suck och jävla dubbelsucksjävel.

Jag har suttit hela morgonen och intalat mig att det säkert ska bli bra. Men jag sket högaktiningsfullt i slips idag. Min sorg står liksom över tisdagsslipsen. Dessutom har ingen sett att jag färgat håret. Det är med andra ord rätt synd om mig.
Inte ens Natacha Peyres blogg kunde pigga upp mig idag. Den får mig annars alltid att le.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Stackare... Men du, jag tror att du blev så in i bomben snygg i håret att ingen kommer på något att säga, helt mållösa allihop!

Missy sa...

Du vet lika väl som jag att tisdag är dagen från helvetet. Efter tisdag kan det bara bli bättre!

Anonym sa...

En halv pizza kan pigga upp de flesta, lite iaf...
Å tänk på allt mysigt änghäng!

Lilla Duktig sa...

Gulle!