fredag 15 februari 2008

Tävling?

Tänk så kul det vore om jag, apropå TMLT (T-shirt Med Lustigt Tryck) utlyste en tävling i bloggen där läsarna fick skicka in bilder på sina fulaste TMLT och jag fick vara enväldig domare och dra en vinnare som jag sedan publicerade i bloggen och vinnaren fick äran och en av mina avlagda t-shirts?!

Så tänkte jag när jag gick på matjakt i solen på lunchen. Jag säger då det - jag är så ovan vid solen att jag blir lite knäpp i huvudet. Idén är genomförbar, visst. Men jag är varken Engla eller Schulmanbrorsa. Stackars, stackars mig!*

*Obs, ironi.

3 kommentarer:

MarathonMia sa...

Tävling? Jag nappar direkt... Bidrag kommer så fort blixten på kameran fungerar

Missy sa...

Allvarligt? Idén är ju SJUKT bra. Sjukt. Go for it!

Anonym sa...

Eller så kan du glömma allt det där och kolla in Jonathan 4 år spela trummor på U-tube.

http://www.youtube.com/watch?v=_q16Lu17RRI