måndag 25 februari 2008

Sociala helger

Nu har jag räknat ut att jag träffat (fysiskt) 31% av hela min bekantskapskrets i helgen. Jag har även kommunicerat (telefon, SMS, MSN) med 20% ÖVER de 31% jag träffat*.

Det betyder att jag har varit mycket social denna helg.

Det betyder också att jag kan stänga in mig hemma en tid framöver och ”glömma bort” att svara i telefon. Kanske skaffa en ny hobby. Kanske bara stirra in i väggen. Kanske få mer tid till sådana här onödiga uträkningar. The sky is the limit.

*100% = hela min telefonbok minus arbetskollegorna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Näää, snälla!
Vill ju dricka kaffe...

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Hej tjejen
Du var väl på nån sån där afrikansk danskurs i år va? Jag ska på en till helgen och undrade mest om du har lite tips på hur man ska klä sig? Är det typ träningskläder som gäller? Gissar att man blir rätt svettig...

Ha en bra dag!