fredag 7 mars 2008

Instruktörer som borde gå hem

MarathonMia skrev just ett inlägg om dåliga instruktörer och när jag kommenterade blev jag så himla upprörd. Så nu måste jag skriva mitt eget inlägg om ämnet.

Mia skriver om när det är för låg musik på, eller när instruktören inte förklarar en övning - ser att någon gör fel men rättar inte osv.

Min instruktör i tisdags (core) började passet med:
- Jag har tyvärr glömt musiken för nya passet *hihihi* så vi får köra det gamla passet istället. Nu har ju jag inte världens bästa minne *hihihi* men vi får skatta tillsammans och göra det bästa av det här!

- FUCK YOU! tänkte jag. Jag är där för att träna och inget annat. Skratta kan jag göra på fritiden liksom. Eller ni fattar..? Jag skrattar gärna jämt. Men avsätter jag en lunch för träning och stressar för att hinna både träna, duscha och äta så vill jag ju få valuta för min tid.

Passet var för övrigt skitdåligt.

1 kommentar:

MarathonMia sa...

Håller med dig! Låt oss förgylla alla BRA instruktörers dagar genom "Tack för ett bra pass" ... och faktiskt förpesta de dåliga med "Jag tycker du suger".

Vi gör ju i alla fall det förstnämnda nu.

I pay money to get inspired!