fredag 14 mars 2008

Lite sång, lite dans, lite...sketet vin på tapp

Idag fyller SöderTanten (fd. TäbyTanten) 30 år. Hurray!
Vi (jag och Sus med Magen) firade henne igår genom att köra en girls night out. Först sushi på Ki-Mama, sen musikalen Footloose på Intiman och sist lite vin på sketet 18-årsställe. Där de hade vin på tapp. Vin på tapp = sketet.

Hur det än var så hade vi jättekul. Jag är liiiite besviken på Måns (Zelmerlöw) insats. Han var mest arg. Och sexig. Och sjöng asbra. Fast larvig i ett litet nithalsband. Killar ska inte ha halsband. Och definitivt inte nithalsband. Och inte vara arga i nithalsband. I alla fall inte om de är med i en musikal. Det funkar liksom inte. Men bra sjöng han - sa jag det?
Jag älskar i alla fall musikaler, och mest av allt älskar jag formationsdans. Ge mig en fomationsdans vilken dag som helst och jag får både goosebumps och ett leende som ett fån. Så fort jag kom hem så packade jag träningsväskan och kollade upp fredagens danspass. Här ska tamejfan dansas som om det inte fanns en morgondag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Killar ska visst ha halsband.

Fast kanske inte nithalsband. Iaf. om de är över sjutton.