torsdag 2 april 2009

"De" säger att man lär sig något nytt varje dag...

... och idag, på tunnelbanan lärde jag mig allt om problemen med svartmyror och stinksvamp som uppstår när man bor i hus.
Det var såklart Britt-lis och Eva-lotta som reinkarnerat sig till två tjejer i min ålder och som högt och ogenerat pratade svamp som om deras liv berodde på det. Till slut var jag tvungen att slänga på iPoden på högsta volym.

Man behöver inte lära sig något nytt varje dag. Jag skiter i vad "de" säger. Jag hatar "de", vilka de än är. Om jag vill lära mig något nytt så läser jag en bok eller surfar lite på internet. Och jag gör det definitivt inte innan morgonkaffet.

2 kommentarer:

MarathonMia sa...

Egentligen skulle du ha lärt DEM något nytt idag...

Jenny sa...

Det är bäst att välja själv vad man vill lära sig.