torsdag 30 april 2009

Vad jag hittade i kylen i morse

Jag borde inte vara förvånad över att vår kyl plötsligt till 20% upptas av hemgjord korv. Mannen var på korvstoppningskurs igår med grabbarna och kom hem som världens lyckligaste människa. Han berättade yvigt för mig om de olika ingredienserna i korven, både i natt när jag var uppe på toa och imorse innan jobbet. Jag fick också se bilder.
Jag borde inte vara förvånad. Men jag förväntade mig liksom inte att korvarna flyttat in och tagit över hela mellanhyllan i kylen. Inte så här på morgonkvisten i alla fall.

6 kommentarer:

bästisen sa...

Du har onekligen möjligheten att börja äta korv...
kram

Miss M sa...

Hahaha, korvstoppningskurs. Kanske ngt jag ska skicka sambon på ;)

MarathonMia sa...

var hittar Mannen alla sina tokigheter? Tänkte precis som Bästisen att nu har du ju chansen... men vill man äta det man har fått en utförlig innehållsdeklaration på... inte när det gäller korv và?

Ung tant sa...

Haha. Men åh vad kul med korvstoppningskurs! Underbart!

Var gick han på kursen?

Jenny sa...

En korv är alltid en korv! Som kommandoran sa.

Lilla Duktig sa...

Har jag sagt att jag hatar korv? Och att den där korven LUKTADE?
Blääää...