torsdag 23 april 2009

Skitfilm

Om det finns något som gör mig ordentligt illa till mods så är det filmer med domedagstema. Eller liksom filmer där folk i största allmänhet flyr för sitt liv. Då åker mina axlar upp till öronen och jag mår alldeles, alldeles illa och sen drömmer jag mardrömmar.

OCH ÄNDÅ VAR JAG TVUNGEN ATT KOLLA PÅ DEN DÄR JÄVLA CLOVERFIELD PÅ TV IGÅR!
Helvetsjävlaskitdomedagsfilmmedmonsterochskitsomåtuppmänniskorochalladogochsåfilmadesdetmedenskakighemmakameraochjagsovskitdåligtochåååååååhvadjagångrarmig.

Även fast mannen upprepade gånger utbrast att vi kan byta kanal och det här är inte på riktigt så satt jag bara kvar, spänd som en planka och mådde dåligt. Och sen sov jag dåligt. Vaknade hela tiden och idag är jag ett vrak.

Varför ska det vara så jävla svårt att lära sig någon jävla gång?

Inga kommentarer: