tisdag 12 januari 2010

Böcker, böcker, böcker

Nu har jag börjat på ett nytt bokår.
Förra året läste jag sammanlagt 52 böcker. Det är en ökning med 2 böcker från 2008. Vilket kanske var väntat. Eller. Sen den 21 oktober har jag läst tre böcker (!). Så egentligen borde siffran för i år varit mycket högre.
Men så kom Rufus!
Först så var jag alldeles för uppe i bebisen för att kunna koncentrera mig på längre texter (det var t.o.m. svårt att läsa en hel Rocky-strip i DN). Sen kunde jag inte enhandsamma, så då fick det bli TVn som avkoppling istället. Sen var jag för trött på kvällarna och orkade inte läsa.
Men nu! Nu är jag redan inne på årets tredje bok. Hurra!

Så. Här är årets lista. Med efter de som varit extra läsvärda.

1 kommentar:

bästis sa...

Vad är det för dag i dag?
Vad är det för dag i dag?
Det är ingen vanlig dag för det är LD`s födelsedag - Hurra hurra hurra!