torsdag 28 januari 2010

Det här med snön

Det här med att snön kom tillbaka sätter käppar i hjulen för mina dagliga långpromenader. Alltså bokstavligen. Eller... inte käppar. Men det är jävligt tungt att dra en vagn runt i snödrivor och modd i en och en halvtimme.

Självklart försöker jag vara sådär (äckel)positiv och tänker att; Hey! All träning är gratis träning! Och faktum är att om det fortsätter så här så kommer jag att ha Madonna-armar innan påsk. Tyvärr kommer jag inte att kunna visa upp dem för någon eftersom jag skrämt bort alla med det moln av svettlukt som konstant omger mig.

Men ändå. Madonna-armar.
Inte dåligt av framtida mig.

2 kommentarer:

Gurra sa...

Bara du inte skaffar såna madonna armar: http://www.celebritysmackblog.com/wp-content/uploads/2009/07/madonna-arms.jpg

Lilla Duktig sa...

Åh fy fan.
Jag lovar.