onsdag 25 april 2007

Bargain Bitch goes pausa.se!

Min goda vän Bargain Bitch har inte bara flyttat sin ypperliga modeblogg utan ävan börjat skriva för pausa.se - ett nytt community för kvinnor!
Jag är såååå stolt över henne!

Nu är det bara att nästla sig in bakvägen för att också få börja skriva. Men...hm...vad ska bli mitt specialområde? Kanske kan jag göra en exposé i ansiktskrämer (lagom girlie), vältra mig i 30-årskrisande (tilltalar en mognare publik) eller skriva topplistor med fula frisyrer på TV3 (lättsamt och lockar till skratt)?
Pulitzerpriset nästa!

Ps. Helst av allt vill jag skriva om böcker. Jag gillar böcker. Böcker är bra. Hör ni mig där ute? Ho-hoooooo!

2 kommentarer:

Slick sa...

Jaaa, det är klart du ska skriva om böcker! Böcker äger. Och så kan jag komma med tips om böcker (för det gör jag ju ändå) som tack för alla tips om artikelidéer jag får av dig. Vi kliar varandras ryggar... hihi.

Anonym sa...

Hej hopp Lilla Duktig. Hoppas vi får se dina bokrekommendationer snart. Och får se dig också för övrigt...

Tack för senast. Like your cleevage.
Lilla Studenten