torsdag 5 april 2007

H.F.F.C-day

Yey! Nu är det äntligen dags för Happy Fun Fun Cleaning Day! Jag är psyched! Nu ska det hända! Nu ska det äntligen bli ordning i besticklådan, skinande rent i micron och dammfritt hos yuccapalmen. Hur coolt är inte det?
Jag och Pojkvännen har tummat på att vi inte ska klaga, tjafsa eller vara allmänt negativa på hela dagen. OCH vi får pizzamiddag! Jag har redan lagt upp en städplan i huvudet och jag känner mig som världens lyckligaste tjej!


Hur sjuk är jag egentligen? Har jag feber? Jag kanske yrar? Borde någon skedmata mig med glass?

Ärligt?
Grejen är den att jag ser faktiskt fram emot morgondagen. Det ska bli skönt med storstädning. Frågan är nog om det är hälsosamt att se fram emot att få städa? Så här mycket? Jag kanske inte borde berätta det för någon? Oh no! Försent!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer över för inspektion nån dag!! Fast egentligen vill jag bara spela wii!!!

Anonym sa...

Om Ricardo vill inspektera för att få spela wii så kommer jag över också. Ser fram emot inspektion och ngra goda drinkar. Hittade ngn öppen pizzeria? Påskäggen var jättesmarrigt!